FordStore Lahden lanseeraus ylitti odotukset

FordStore Lahden lanseerauksessa hyödynnettiin sisältömarkkinointia sekä perinteisiä mediaratkaisuja lehdessä, verkossa ja radiossa monipuolisesti.

Kampanja aloitettiin heinäkuussa 2017, jolloin lanseerattiin nimi sekä viestittiin liikkeen uudesta sijainnista. Katso videolta millaisia tuloksia avajaisviikonlopulle huipentuva markkinointi sai aikaiseksi.

Lue lisää referenssejä

Katso kaikki >
7.05.24

Bussimainonnalla hoituu niin taktinen kuin brändimarkkinointikin

LUe lisää
29.04.24

Uudenlainen digitaalinen toteutus houkutteli – aktivoitumisprosentti oli vaikuttavat 81%!

LUe lisää
10.04.24

Paikallisliikenteen bussimainonta tavoitti opiskelijat ja kasvatti asiakaskuntaa

LUe lisää
21.03.24

Kohdennettu bussimainonta täytti Yeppo & Soonsoon tavoitteet

LUe lisää