Kaupunkilehdellä potkua rekrytointiin

Haaste

Pirkanmaan Osuuskauppa tarvitsi tekijöitä erilaisiin toimenkuviin Tampereella ja sen ympäristökunnissa. Tavoitteena oli saada riittävästi päteviä ja sopivia työnhakijoita.

Ratkaisu

Syksyllä 2017 Pirkanmaan Osuuskauppa päätti kokeilla kaupunkilehti Tamperelaista rekrytointi-ilmoittelussa. Tämä oli ensimmäinen kerta, kun ilmaisjakelulehteä käytettiin työpaikkailmoittelussa.

Tulokset

”Saimme runsaasti hakemuksia ja löysimme toimenkuviin pätevät tekijät. Muiden kanavien kautta sopivia ehdokkaita ei tässä määrin löytynyt. Rekrytointi-ilmoittelu Tamperelaisessa toimii!”

Heini Salo, rekrytointipäällikkö
Tanja Yrjölä, markkinointipäällikkö
Pirkanmaan Osuuskauppa

Lue lisää referenssejä

Katso kaikki >
7.05.24

Bussimainonnalla hoituu niin taktinen kuin brändimarkkinointikin

LUe lisää
29.04.24

Uudenlainen digitaalinen toteutus houkutteli – aktivoitumisprosentti oli vaikuttavat 81%!

LUe lisää
10.04.24

Paikallisliikenteen bussimainonta tavoitti opiskelijat ja kasvatti asiakaskuntaa

LUe lisää
21.03.24

Kohdennettu bussimainonta täytti Yeppo & Soonsoon tavoitteet

LUe lisää