Mainonta kaupunkilehdissä tavoittaa ostovoimaiset asunnonostajat ja vahvistaa brändiä 10.11.2020 Maison Luumi Oy on vuonna 2012 perustettu yksityinen kiinteistönvälitysyritys, jonka toimisto avattiin tammikuussa 2015 Espoon Tapiolaan. Yrityksen perustanut Heidi Luumi on toiminut kiinteistönvälittäjänä jo kymmenen vuotta keräten ensimmäiset vuodet kannuksiaan perinteikkään kiinteistönvälitysketjun nimen alla. Jo vuonna 2017 Maison Luumi Oy valittiin Kauppalehden Menestyjä-yritykseksi ja kohta kuusivuotias toimisto on yksi Espoon arvostetuimpia. Tarve Pääasiassa Espoon alueella asuntoja välittävä Maison Luumi Oy halusi vahvaa paikallista näkyvyyttä kohteiden markkinoimisessa ja Espoon eri asuinalueiden nostamista asiakkaiden tietoisuuteen. Tavoitteena oli myös vahvistaa yrityksen brändiä vastuullisena, tehokkaana ja helposti lähestyttävänä toimistona, joka auttaa asiakkaitaan kaikissa asunnon vaihtoon liittyvissä asioissa. Ratkaisu Maison Luumi Oy vakuuttui kaupunkilehti Länsiväylän vahvasta alueellisesta tavoittavuudesta ja mainonnan kohdennettavuudesta. Espoon luetuin kaupunkilehti tavoittaa ostovoimaisen kohderyhmän ja juuri ne potentiaaliset paikalliset asiakkaat, jotka mielellään haluavat uuden kodin tutulta asuinseudulta. Ratkaisuksi valittiin kokosivun kohdeilmoittelu kerran kuukaudessa sekä brändiä tukeva silmäkulmailmoitus kahdesti kuukaudessa kaupunkilehti Länsiväylässä. Pääkaupungin kohteiden markkinointiin valittiin kaupunkilehti Helsingin Uutisten kustannustehokkaat osapainokset. Tulos Säännöllinen mainonta Länsiväylässä on tuonut Maison Luumi Oy:n myyntikohteet ja kiinteistövälittäjät tutuiksi kaikille espoolaisille ja mainoksen julkaisun jälkeen ostajien lisäksi yhteydenottoja tulee myös asunnon myyjiltä. Brändikampanja vastuullisena, tehokkaana ja helposti lähestyttävänä toimijana onnistui tavoitteiden mukaisesti. Mainonta Helsingin Uutisten osapainoksissa kasvatti näkyvyyttä ja tavoittavuutta pääkaupungin kohdemarkkinoinnissa. Printtimainonnalla haluttiin nostaa Espoon eri asuinalueita asiakkaiden tietoisuuteen ja tavoitteessa onnistuttiin hyvin. Mainonta Mediatalo Keskisuomalaisen kaupunkilehdissä on tärkeä osa Maison Luumi Oy:n markkinointia ja onnistuneita asuntokauppoja. Katso tästä kokosivun mainos Monet asiakkaat haluavat edelleen selailla perinteistä painettua lehteä digiversion sijasta ja siksi koen, että printtimainonnalla on yhä paikkansa. Alueellinen kohdeilmoittelu Länsiväylässä tukee luontevalla tavalla muuta markkinointiamme ja sen myötä säilymme asiakkaittemme mielissä ympäri vuoden. Säännöllinen markkinointi Länsiväylä-lehdessä on nostanut yrityksemme lyhyessä ajassa asiakkaiden tietoisuuteen. Ilman printtimainontaa tunnettuutemme olisi varmasti pienempi. Heidi Luumi Yrittäjä, kiinteistövälittäjä Maison Luumi Oy Maison Luumi Oy Kiinteistönvälitys, kiinteistömyynti ja -vuokraus Liikevaihto 0,9 milj. euroa (2019) Perustettu 2012 Henkilöstömäärä: 7 Heidi Luumi (LKV, LVV ja KiAT), vuoden 2013 Turvateko-palkinto hyväntekeväisyystyöstä, vuoden 2017 Kauppalehden Menestyjä-yritys Printtimediat Edellinen Lappeenrannan Lujatalo – Yhdessä kohti monikanavaisempaa markkinointia Seuraava Autokorjaamon asiakaskunta on rakentunut mainonnalla kaupunkilehdessä