Natiiviartikkeli toi uusia asiakkaita

Nina & Henri on pukenut miehiä ja naisia Kuopiossa jo vuodesta 2001 lähtien. Kuopion keskustassa sijaitsevan kivijalkaliikkeen menestys perustuu muodin kansainvälisiin huippumerkkeihin kuorrutettuna erinomaisella asiakaspalvelulla. Nina ja Henri varmistaa valikoiman osuvuuden omilla sisäänostoilla sekä vankalla asiakaskunnan tuntemuksella.

Tarve:

Tarve oli saada Nina & Henriä enemmän savolaisten tietoisuuteen ja etenkin heidän muoti-iltojaan. Ihmisille haluttiin myös kertoa, että liikkeen valikoima on laaja ja monentyyppisille ihmisille suunnattu.

Ratkaisu:

Tehtiin natiivimainos- ja artikkeli Savon Sanomien verkossa 22.-28.10.2019 

Lue artikkeli

Tulos:

Artikkelisivua käytiin lukemassa 1141 kertaa, joista uniikkeja kävijöitä oli 1070. Artikkelin keskimääräinen lukuaika oli 2 min 34 sek. Natiivimainokselle kertyi näyttöjä 114507 kertaa.

 

”Tämä oli meille täysin uusi keino markkinoida ja yllätyin itse erittäin positiivisesti siitä, miten paljon saimme artikkelilla näkyvyyttä. Saimme artikkelin kautta konkreettisesti uusia asiakkaita. Artikkelissa kerrottiin muoti-illastamme ja saimme ilmoittautumisia sellaisilta henkilöiltä, joita emme olisi omilla kanavillamme tavoittaneet. Kokemus oli positiivinen ja teemme samanlaisen kampanjan uudelleen”. 

Nina Hyvärinen
myymäläpäällikkö
NINA & HENRI

Lue lisää referenssejä

Katso kaikki >
9.10.24

Vehkapuu todisti radioaaltojen tehokkuuden ja laajan paikallisen tavoittavuuden

LUe lisää
5.08.24

Tampereen Kendo-seura löytää harrastajat bussimedialla

LUe lisää
7.05.24

Bussimainonnalla hoituu niin taktinen kuin brändimarkkinointikin

LUe lisää
29.04.24

Uudenlainen digitaalinen toteutus houkutteli – aktivoitumisprosentti oli vaikuttavat 81 %!

LUe lisää