”Advertoriaali ja natiivi ovat asiantuntija-aloilla hyvin toimivia mainosmuotoja. Ne ovat uskottavia. Se on mainos, johon tartutaan ja joka luetaan.”
Tanya Grönroos, yrittäjä, Optikko Sjöholm
Porvoolainen perinteikäs Optikkoliike Sjöholm on ottanut menestyksekkäästi käyttöön nykyaikaiset sisältömarkkinointikanavat advertoriaalin ja natiivin.
Optikkoliikkeeseen oli hankittu uudenlainen silmien tutkimuslaite, skanneri. Natiivi ja advertoriaali olivat täydellinen mainosmuoto, jossa pystyttiin kertomaan uudenlaisista mahdollisuuksista tutkia silmää ja sitä kautta palvella asiakasta entistä paremmin.
”En itse uskonut uudenlaiseen tekemiseen, mutta Meks Etelän ammattilaiset kannustivat kokeilemaan advertoriaalia – ja se tuottikin kaikkien aikojen tulokset! Advertoriaali ja natiivi ovat asiantuntija-aloilla hyvin toimivia mainosmuotoja: niissä on tilaa avata omaa asiaansa, ja journalistinen muoto tuo luotettavuutta mainokselle. Tärkeää on valita aihe huolellisesti ja laatia mielenkiintoinen, laadukas sisältö”, vinkkaa Optikko Sjöholmin yrittäjä Tanya Grönroos.