–Kari Wilkman, Porvoon AutotarvikeIlmoittelu Uusimaassa tuo meille asiakasvirtaa liikkeeseen. Parhaimmillaan ilmoitusten teho näkyy siten, että asiakas tulee lehti kainalossa kaupoille.
Myös ilmoitettujen tuotteiden menekistä huomaa, että tuote on ollut Uusimaassa ilmoituksessa ja ilmoitus puree – kauppa käy.
On tärkeää tunnistaa, mikä kanava toimii milläkin alalla. Hyvä esimerkki on automyynti: Porvoon Autotarvike on Porvoon seudun päämedian, Uusimaan, pitkäaikainen ilmoittaja-asiakas.
Porvoon Autotarvikkeella nähdään, että ”printissä on voimaa”. Perinteinen, painetussa lehdessä näkyminen siivittää Porvoon Autotarvikkeen niihin tuloksiin, joita he ilmoittelullaan hakevat. Lisäksi vaakakupissa painaa paikallisuus:
”Me haluamme näkyä paikallisesti ja pitää huolta paikallisista asiakkaistamme”, kiteyttää Porvoon Autotarvikkeen Pasi Hämäläinen.
Meks Etelän ammattitaitoinen ja osaava ilmoitusmyynti saa Porvoon Autotarvikkeelta kehuja: myynti on aktiivisesti yhteydessä, pitää huolta ja on aktiivinen asiakkaan suuntaan.
Pysyvät, henkilökohtaiset suhteet myyjän ja asiakkaan välillä rakentavat luottamusta. Niillä on arvoa molemmille: myyjä ymmärtää yhteistyön tuloksena tarkasti asiakkaan tarpeita ja osaa neuvoa toimivimpien ratkaisujen rakentamisessa.