Paikallisen yrityksen ilmoittelu pitää kassan kilisemässä

Haluamme kertoa asiakkaillemme, että olemme täällä heitä varten. Ilmoitamme pari kertaa kuussa painetussa lehdessä ja olemme ottaneet hiljattain käyttöön myös jatkuvan display-banneripaikan.

Digimainonnan valtti on jatkuvuus: mainos on olemassa koko ajan. Lisäksi digimainonnan seurattavuus on loistava: tiedämme klikkien määrän tarkalleen.

Jari Hanski, apteekkari, Porvoon 2. Uusi Apteekki

Porvoon 2. Uusi Apteekki ilmoittelee palveluistaan ja tuotteistaan säännöllisesti sanomalehti Uusimaassa – sekä painetussa lehdessä että verkkopalvelun displayssä.

 

Paikallisessa mediassa näkyminen on paikallisille toimijoille tärkeää: se on sekä imagokysymys että asiakashankinnallinen etu.

 

”Uusimaan vahvuudet ovat erittäin luetut verkkosivut sekä se, että painettu lehti ilmestyy joka päivä. Paikallisuus on tärkeää, suosittelen”, sanoo Porvoon 2. Uusi Apteekin apteekkari Jari Hanski.

Lue lisää referenssejä

Katso kaikki >
7.05.24

Bussimainonnalla hoituu niin taktinen kuin brändimarkkinointikin

LUe lisää
29.04.24

Uudenlainen digitaalinen toteutus houkutteli – aktivoitumisprosentti oli vaikuttavat 81%!

LUe lisää
10.04.24

Paikallisliikenteen bussimainonta tavoitti opiskelijat ja kasvatti asiakaskuntaa

LUe lisää
21.03.24

Kohdennettu bussimainonta täytti Yeppo & Soonsoon tavoitteet

LUe lisää