Paikallislehti ohjaa asiakasvirrat myymälään

Haaste

Tempur mainostaa monissa medioissa valtakunnallisesti ja jatkuvasti. Tempur Brand Storet ovat sijoittuneet helppojen kulkuyhteyksien varrelle Espoossa Isoon Omenaan ja Vantaalla Tikkuriin. Myymälät eivät näy kauppakeskuksissa katukuvaan tai vilkkaimpien asiakasvirtojen äärelle, joten asiakasvirtojen ohjaamiseen kaivattiin mainontaa jatkuvan valtakunnallisen brändimarkkinoinnin lisäksi.

Ratkaisu

Espoon ja Vantaan erikoismyymälöiden sijaintia ja Tempurin tuotteita mainostettiin Helsingin Uutisten, Länsiväylän ja Vantaan Sanomien printissä ja verkossa.

Tulos

”Myyntimme on kasvanut joka vuosi lamasta huolimatta. Vahvuutemme on tutkitusti markkinoiden paras sänky ja tyyny, joilla on tyytyväisimmät käyttäjät. Mainonnalla olemme saaneet pääkaupunkiseudun asukkaille nämä tuotehyödyt ja myymälöiden sijainnit. Ilman mainontaa asiakkaat eivät löydä meitä, ja erikoisliikkeemme jäisivät kilpailussa suurten hallien varjoon, joten siksi aion jatkaa mainontaa lehtikolmikossa sekä printissä että verkossa.”

Arto Melanko
johtaja
Tempur Brand Store

Lue lisää referenssejä

Katso kaikki >
7.05.24

Bussimainonnalla hoituu niin taktinen kuin brändimarkkinointikin

LUe lisää
29.04.24

Uudenlainen digitaalinen toteutus houkutteli – aktivoitumisprosentti oli vaikuttavat 81%!

LUe lisää
10.04.24

Paikallisliikenteen bussimainonta tavoitti opiskelijat ja kasvatti asiakaskuntaa

LUe lisää
21.03.24

Kohdennettu bussimainonta täytti Yeppo & Soonsoon tavoitteet

LUe lisää