Olemme äärimmäisen tyytyväisiä kampanjaan – tuoteryhmän myynti kasvoi 200 prosenttia! Huomioarvotutkimus osoitti, että digitaalinen ulkomainonta tavoitti selkeästi halutun kohderyhmän.
Mediakumppanimme laaja ajantasainen osaaminen, toimialaymmärrys, halu jakaa tietoa sekä kyky ymmärtää asiakkaan näkökulmaa ovat mahdollistaneet, että pystymme itse keskittymään perusliiketoimintaamme.
Olen erittäin tyytyväinen palveluun, tarjottuihin ratkaisuihin sekä tuloksiin. Jatkamme yhteistyötä myös tulevaisuudessa.
Jouko Tarvonen, aluejohtaja
RTV-yhtymä
RTV-Yhtymä on Suomen johtava yksityisessä omistuksessa oleva maali- ja pintamateriaalituotteiden erikoisliike. Savossa, Kuopion alueella jo 65 vuotta toimineella myymällä on sitoutunut asiakaskunta.
Tarve
Kuopion myymälällä oli tarve asiakaskunnan laajentamiseen ja tunnettuutta haluttiin kasvattaa erityisesti nuorten aikuisten keskuudessa. Keskeinen tavoite oli myynnin kasvattaminen tarjoustuotteilla.
Toteutus
Kampanjan mediavalinnassa yhdistyi massojen ja nuorten aikuisten tavoittaminen. Toteutettiin kuukauden mittainen kampanja loka-marraskuussa, kahdella eri tarjouspainotteisella aineistolla digitaalisissa ulkomainosmedioissa Kuopion paikallisbusseissa, Neste liikenneasemilla ja Big One -medioissa. Tarjoustuototteet valittiin vuodenaikaan sopivista tuoteryhmistä, sisärakentamisesta ja remontoinnista.
– Olemme saaneet Savon Median asiantuntijoista markkinoinnin luottokumppanit, joilla on aito palo auttaa meitä saavuttamaan liiketoimintatavoitteemme. Tässäkin löytyi heti asiantuntemus kohderyhmän tavoittamiseen, kiittelee Tarvonen Savon Median asiakkuuspäällikkö Mervi Hakkaraista ja digituote- ja myyntipäällikkö Juuso Ollikaista.
Tutkimustulokset kampanjan onnistumisesta erinomaiset
Asiakkaan tarve tunnettuuden kasvattamiseen nuorten aikuisten tavoittamiseen toteutui tutkitusti.
Tavoite myynnin kasvattamisesta onnistui, kampanjassa olleiden tuoteryhmien myynti kasvoi 200 prosentilla.
Kampanja-aika 25.10. – 21.11.2021
Aineistot Kaksi erilaista still-aineistoa
- Huomioarvo 28 %
- Huomioarvo alle 35 vuotiaissa 39 %
- Myönteinen vaikutus mielikuvaan mainostajasta 52 %
- Lisäsi kiinnostusta mainostajaa kohtaan 40 %
Suunnittele oma digitaalinen ulkomainoskampanja karttasovelluksella.
Kiinnostuitko kampanjasta? Paikalliset asiantuntijat palveluksessasi!
Kaikki nämä mainontaratkaisut saat meiltä:Printtimainonta Digitaalinen mainonta Digitaalinen ulkomainonta |