Bussimedia

Kohdennettua mainontaa matkustajille

Bussimedia on valtakunnallinen ulkomainosmedia, jossa mainonta kohdentuu paikallis- ja pikavuoroliikenteen bussien matkustajille. Matkustajat kokevat mainonnan viihteellisenä ja informatiivisena ajanvietteenä bussimatkansa aikana. Näyttötaulut näkyvät viimeistä penkkiriviä myöten.

  • Pikavuoroliikenteen digitaalinen bussimedia tavoittaa 330 000 suomalaista viikossa.
  • Paikallisliikenteen digitaalinen bussimedia tavoittaa miljoona suomalaista viikossa.

Lähde: Kantar 2022

 

Lataa tästä digitaalisen ulkomainonnan ostajan opas

Lataa opas

 

Bussimedialla tavoitetaan yli 110 miljoonaa matkustajaa vuodessa.

Meks tuottaa tulosta

"Paikallisessa bussimediassa meitä viehättää erityisesti liikkuvan kuvan mahdollisuus ja alueellisesti käynnistyvän näyttösyklin älykäs toteutus, jotka ovat todella toimivia ratkaisuja niin kohderyhmän tavoittamisen kuin kampanjan muiden tavoitteiden saavuttamiseen."
Joonas Kekkonen, Markkinointipäällikkö, Noli Studios Oy
Lue lisää
"Mainonta bussimediassa lisäsi tunnettuutta, toi uusia asiakkaita, vahvisti mielikuvaa paikkakunnan herkullisimmista suklaakakuista ja pizzoista. Mainosten sisältö oli todella jäänyt bussimatkustajien mieleen ja pöydät täyttivät."
Sirkku Ylikoski, Markkinointipäällikkö, kahvila Valoinen Puu
Lue lisää
"Paikallisen bussimedian laadukkailla digitaalisilla näytöillä HSL-busseissa mainonnan voi kohdentaa halutulle alueelle, päästään todella lähelle kuluttajaa ja videoaineisto lisää huomioarvoa - näistä elementeistä lähdettiin toteuttamaan Airpron rekrykampanjaa."
Roope Koskinen, Rekrytointipäällikkö, Airpro Oy
Lue lisää
"Bussimedia vastaa Järvikylän Yrttien markkinoinnin tavoitteeseen olla läsnä kuluttajan arjessa. Mainokset digitaalisilla näytöillä luovat ostoimpulsseja arjen hankintoihin otollisella hetkellä. Mediaympäristö on kohderyhmän tavoittamisen ja brändin lanseeraamisen kannalta optimaalinen."
Kyösti Karhunen, Kaupallinen johtaja, Järvikylän Yrtit
Lue lisää
"Bussimainonta HSL:n busseissa oli meille uusi mainosmuoto. Oli hienoa kuulla asiakkailtamme, että he olivat nähneet mainoksemme busseissa. Pääsimme hienosti tavoitteeseemme – mainonta selkeästi aktivoi kohderyhmiämme ja saimme myös uusia asiakkaita. Tulemme käyttämään paikallisesti kohdennettua ja laajasti tavoittavaa mainosmuotoa jatkossakin."
Tommi Kareisto, Ravintolapäällikkö, Treffi Pub & Bistro
Lue lisää

Suunnittele oma ulkomainoskampanja helposti

Suunnittele digitaalinen ulkomainoskampanjasi helpon kampanjatyökalun avulla. Voit valita itse alueet, joilta haluat tavoittaa asiakkaat. Tavoita paikallisesti tai valtakunnallisesti jopa 2,5 miljoonaa suomalaista viikossa. Samalla näet tarkemmat hintatiedot kampanjastasi.

Suunnittele oma dooh-kampanja Bussimedian aineisto-ohjeet

Uutta!
DOOH-viikkolaskurilla voit suunnitella oman viikkokampanjan tuntikohtaisesti haluamasi kellonaikojen mukaan.

Suunnittele oma tuntikohtainen viikkokampanja