Järvikylän Yrtit vakuuttui bussimedian toimivuudesta brändimainonnassa 3.11.2021 ”Bussimedia vastaa Järvikylän Yrttien markkinoinnin tavoitteeseen olla läsnä kuluttajan arjessa. Mainokset digitaalisilla näytöillä luovat ostoimpulsseja arjen hankintoihin otollisella hetkellä. Mediaympäristö on kohderyhmän tavoittamisen ja brändin lanseeraamisen kannalta optimaalinen.” Kyösti Karhunen Kaupallinen johtaja Järvikylän Yrtit Järvikylä on tuoreiden yrttien ja salaattien markkinajohtaja Suomessa, joka tuottaa muun muassa ruukkuyrttejä ja salaatteja ruokakauppoihin ja ravintoloihin. Vaikka Järvikylä on tehnyt paljon ulkomainontaa, toteutettiin nyt ensimmäistä kertaa kampanja bussimedian paikallisliikenteessä. Järvikylän Yrttien uuden ilmeen lanseerauskampanjan onnistuminen näkyi selkeästi sekä myynnillisesti, että tutkimustuloksissa. Bussimainonnan tulokset yllättivät ensikertalaisen positiivisesti. Palaute kampanjasta on ollut yksinomaan myönteistä ja kampanja edisti Järvikylän tunnettuutta. Kampanjatulosten perusteella mielikuvamainonta toimii erinomaisen hyvin paikallisliikenteen diginäytöillä. Pääkaupunkiseutu on Järvikylän Yrttien myynnille tärkeä alue. -Tavoitimme hyvin HSL:n busseissa päivittäisostopäättäjät”, iloitsee Järvikylän Yrttien kaupallinen johtaja Kyösti Karhunen. Kampanja tavoitti hyvin etenkin naisia, innosti myös miehiä ja mikä tärkeintä, tavoitti myös Järvikylän Yrteille oleellisen kohderyhmä, nuoret. – Halusimme tavoittaa kaupunkien julkisen liikenteen matkustajia laajemmin ja sen vuoksi kampanja toteutettiin pääkaupunkiseudun lisäksi Tampereella ja Turussa, valottaa Karhunen. Suunnittele oma digitaalinen ulkomainoskampanja karttasovelluksella. Kokeile heti! Kiinnostuitko kampanjasta? Mediatalo Keskisuomalaisen mediamarkkinoinnin asiantuntijat palveluksessasi! Kun haluat tavoittaa valtakunnallisesti Kun haluat tavoittaa paikallisesti, valitse alueesi tästä Tutkimustulokset kampanjan onnistumisesta erinomaiset Kampanja toteutettiin syyskuun viimeisellä viikolla. Mainoksen jälkeen diginäytöllä kannustettiin bussimatkustajia osallistumaan kyselyyn Järvikylän Yrttien mainoksesta. Vastauksia verkossa toteutettuun kyselyyn saatiin yli 150 kappaletta. Kampanjan huomioarvo 75 %, bruttokontakteja 1,2 miljoonaa Myönteinen vaikutus mielikuvaan 58 %, tulos on selvästi keskimääräistä korkeampi Lisäsi kiinnostusta 44 %, tulos keskimääräistä parempi Sai aikaan ostoaikeita yli neljänneksellä mainoksen nähneistä Muisti nähneensä mainoksen matkansa aikana 75 %, kolme vastaajaa neljästä Kokee paikallisbussit oikeaksi paikaksi nähdä mainontaa 75 %, kolme vastaajaa neljästä Digitaalinen ulkomainonta Edellinen Treffi Pub ja Bistron asiakasmäärä nousuun kohdennetulla mainonnalla uusilla diginäytöillä HSL:n busseissa Seuraava Paikannusalueelle kohdennetun bussimainonnan vaikutus näkyi heti kampaamo New Hairstoressa