Suunnittele oma dooh-kampanjasi 15.4.2019 Karttasovellus avuksi kampanjasuunnitteluun ”Karttasovellus on kätevä työkalu kampanjasuunnitteluun ja ensimmäinen askel onnistuneeseen dooh-kampanjaan”, toteaa Esa Digitalin toimitusjohtaja ja Outdoor Finland – Suomen Ulkomainonnan liiton hallituksen jäsen Esa Rimpiläinen. Sovelluksesta löytyvät kaikki Mediatalo Keskisuomalaisen digitaaliset ulkomainosnäytöt ja sen avulla suunnittelet helposti oman dooh-kampanjasi. Valitsemalla median, alueen tai alueet ja kampanja-ajan saat helposti ja nopeasti bruttohinnan lisäksi nettokontaktit alueittain. Mediaa klikkaamalla pääset havainnekuvin tutustumaan valitsemaasi mediaan. Helppoa ja selkeää Sovelluksesta lähetät yhdellä painalluksella tarjouspyynnön digitaalisen ulkomainonnan asiantuntijoillemme, jotka ovat sinuun yhteydessä ja edelleen suunnittelevat kanssasi kampanjan, jolla optimoit maksimaalisen tavoittavuuden ja onnistumisen. ”Karttatyökalu havainnollistaa hyvin kattavan ulkomainostarjoamamme koko maassa. Ulkomainosmedioidemme avulla voit kohdistaa kampanjasi paikallisesti tai valtakunnallisesti sekä ajallisesti”, sanoo Mediatalo Keskisuomalaisen ulkomainonnan kehitysjohtaja Tuomas Ylevä. Mediatalo Keskisuomalaisen digitaalinen ulkomainonta tavoittaa tutkitusti 1,8 miljoonaa suomalaista viikossa. Tutustu rohkeasti erilaisiin digitaalisen ulkomainonnan mediaratkaisuihin ja tavoita ostovoimaiset kuluttajat. Tutustu heti ja suunnittele oma dooh-kampanjasi Luo mielikuvaa – tee tulosta. Siellä, missä ihmiset liikkuvat. Lisätietoja: Kehitysjohtaja Tuomas Ylevä p. 040 170 6676 Meks digitaalinen ulkomainonta dooh Edellinen Keskisuomalainen Oyj osti Kaakon Viestinnän ja ESV-Paikallismediat Seuraava DOOH – Mikäs sen vaikuttavampaa?