
Millainen on toimiva mainos Neste-mediassa?
Liikenneasemamediassa toimii sekä brändi- että taktinen mainonta.
Lyhyet ja tekstitetyt videot sekä animaatiot herättävät kuluttajan huomion.
Parhaiten mieleen jää selkeä ja napakka viesti.
Neste-medialla tavoitat autoilevat suomalaiset. Poikkeuksellisen pitkän tavoittavuusajan ansiosta mainoksen huomioarvo on Neste-Mediassa korkea.
Neste-liikenneasemaa
tavoitettua kuluttajaa viikossa
digitaalista näyttöä
Digitaalisella ulkomainonnalla saavutat yli 30 prosentin huomioarvon perinteiseen ulkomainontaan verrattuna.
Liikenneaseman mediaympäristö tavoittaa erityisen hyvin miehet ja nuoret aikuiset! Esimerkiksi viikoittain liikenneasemalla asioivista 63 % on miehiä ja 39 % on alle 30-vuotiaita.
Liikenneasemamediassa toimii sekä brändi- että taktinen mainonta.
Lyhyet ja tekstitetyt videot sekä animaatiot herättävät kuluttajan huomion.
Parhaiten mieleen jää selkeä ja napakka viesti.
Suunnittele oma digitaalinen ulkomainoskampanja helpon kampanjatyökalun avulla. Tavoita paikallisesti tai valtakunnallisesti jopa 1,3 miljoonaa suomalaista viikossa.
Etsitkö apua aineiston tuottamiseen liikenneasemien näytöille?