Pääkaupunkiseudun digitaalinen bussimedia kasvaa 850 näyttöön loppuvuonna 5.9.2022 Pian käytössäsi on entistä tavoittavampi mainoskanava, kun HSL-verkostomme kasvaa loppuvuoden aikana 60 runkolinjabussilla ja sen jälkeen katamme 355 bussilla 60 prosenttia pääkaupunkiseudun bussimatkoista. Digitaalinen bussimedia on tavattoman luova kanava, jossa digitaalista mainontaa voi kohdentaa monin eri tavoin, kuten älymainontaan perustuvalla lokaatiokohdennuksella, jolla viestit esimerkiksi yrityksesi sijainnin tai tietyn asuinalueen mukaan. Erityisen hyvin nuoret tavoittavassa bussimediassa pääset lähikontaktiin matkustajien kanssa. Tutustu asiakastarinoihin ja poimi vinkit onnistumisista! Sydänmerkin ruokaideat bussimedian kaupunkiverkostossa suoraan kuluttajan arkeen Paikannusalueelle kohdennetun bussimainonnan vaikutus näkyi kampaamossa heti Mainonta diginäytöillä HSL:n busseissa käänsi ravintolan asiakasmäärä nousuun Edellinen Sanomalehdet ovat suomalaisten mielestä ylivoimaisesti luotettavin media – tutustu Mediatalo Keskisuomalaisen lehtifaktoihin Seuraava Helsingin Uutisten viidellä osapainoksella tavoitat jopa kaupunginosan tarkkuudella