DIGISUURTAULUT

K-CITYMARKET KOHDENNUS

K-CITYMARKET KOHDENNUS

Tavoita valtakunnallisesti ympäri Suomen K-Citymarketien lähettyvillä. Sarja sisältää vaihtelevia spottipituuksia ja sekä still- että videokuvan mahdollistavia mainospintoja. Kohdennussäde PK-seudulla 1 000 m, muu Suomi 2 500 m.

Tunnusluvut (7 vrk)

Mainospinnat
64
OTC
5 320 119
Mediabrutto
29.563,00 €
Kaupunkipeitto Mainospinnat OTC
Espoo (1), Forssa (3), Heinola (2), Helsinki (2), Hyvinkää (3), Imatra (1), Jyväskylä (1), Järvenpää (3), Kajaani (2), Kerava (6), Kokkola (3), Kotka (1), Kuopio (2), Lahti (4), Lappeenranta (7), Mikkeli (2), Mäntsälä (1), Oulu (1), Pieksämäki (1), Pirkkala (1), Porvoo (2), Raisio(1), Savonlinna (3), Seinäjoki (3), Tampere (2), Turku (3), Vihti (1), Ylivieska (2) 28 5 320 119
Yhteensä 28 5 320 119

Aineisto-ohjeet

1920 x 1080px
216 x 576px
1024 x 768px
1584 x 360px
1080 x 1920px

1920 x 1080px
640 x 640px
1584 x 360px
1024 x 768px
576 x 192px
1080 x 1920px
216 x 576px

Videosisällöt 10/5 sek. Still-sisällöissä useita.

Pintojen sijainnit

Espoo (1), Forssa (3), Heinola (2), Helsinki (2), Hyvinkää (3), Imatra (1), Jyväskylä (1), Järvenpää (3), Kajaani (2), Kerava (6), Kokkola (3), Kotka (1), Kuopio (2), Lahti (4), Lappeenranta (7), Mikkeli (2), Mäntsälä (1), Oulu (1), Pieksämäki (1), Pirkkala (1), Porvoo (2), Raisio(1), Savonlinna (3), Seinäjoki (3), Tampere (2), Turku (3), Vihti (1), Ylivieska (2)

Meks tuottaa tulosta

Katso kaikki REFERENSSIT >

Bussimedia tavoittaa laajasti – voidaan puhua massamediasta. Lisäksi näyttömedia mahdollistaa hyvin monenlaiset sisällöt. Valitsemalla sisältö oikein, matkustajien huomion voi todella ottaa, kuten Fudo Kamaen esimerkki osoittaa.

Tampereen Jumppatiimi TAJU ry tuottaa harrasteliikuntaa kaikille rennon hyvällä fiiliksellä. TAJU on Tampereen suurin harrasteliikuntaseura yli 2000 jäsenellään.   TAJU markkinoi tarjoamiaan liikuntapalveluja monikanavaisesti,…

”Mainoksessa ollutta QR-koodia ladattiin satoja kertoja”

Juha Päivinen, The Bank

”Olemme käyttäneet bussimediassa olevissa mainoksissa alekoodeja lisähoukuttimina, mikä on toiminut tosi hyvin. Jopa niinkin hyvin, että alekoodia on yritetty lunastaa myös muissa kuin pääkaupunkiseudun liikkeissämme! Liikkeissämme ja verkkokaupassa on myös käynyt paljon uusia asiakkaita ostoksilla kampanjoiden aikana.”

Oona Hykkönen, markkinointipäällikkö, Yeppo & Soonsoo

”Kävijäryntäys kyllä yllätti! Olemme järjestäneet tapahtumia 10 vuotta ja tämä oli ensimmäinen kerta, että saatiin näin paljon kävijöitä liikkeelle. Ennen ei ole tarvinnut keskeyttää lipunmyyntiä!”

Timo Ranto, tapahtumapäällikkö, Pii Poo Oy 

HUS Diagnostiikkakeskuksella on toimintaa Uudellamaalla, Kymenlaaksossa ja Etelä-Karjalassa, ja tarvitsimme kesätyöntekijöitä kaikkiin kolmeen maakuntaan. Meks Etelän kautta saimme kampanjamme näkymään kaikilla näillä alueilla vaivattomasti joukkoliikenteessä. Kampanja oli meille vaivaton ja kustannustehokas toteuttaa.

Lauri Partanen, rekrytointisuunnittelija, HUS Diagnostiikkakeskus

Kesä on meille vuoden tärkeimpiä sesonkeja. Oikein ajoitetulla ja toteutetulla monikanavaisella kampanjalla varmistamme, että saamme sesongin myynneistä kaiken mahdollisen irti.

Aino Pärnänen, liiketoimintajohtaja, Yöpuu Yhtiöt
Kiinteistönomistaja huomio!

Onko sinulla kiinteistö tai maa-alue, joka voisi palvella mainospinnan sijaintina?

Haluaisitko laittaa seinäpintasi tai maa-alueesi hyötykäyttöön vuokraamalla tilaa digisuurtauluillemme, vai etsitkö jo olemassa olevalle digitaaliselle mainosnäytöllesi myyntikumppania?

Haluatko sinä aktivoida asiakkaasi?

ALOITETAAN.
Ota rohkeasti yhteyttä!

Monikanavaisuus kasvattaa tunnettuuttasi lähes 60 % ja yli kolminkertaistaa kuluttajan aktivoitumista. Mediatalo Keskisuomalaisen medioilla tavoitat ja aktivoit asiakkaasi – paikallisesti ja valtakunnallisesti.