Meks tuottaa tulosta

Bussimainonnalla hoituu niin taktinen kuin brändimarkkinointikin

Bussimainonnalla hoituu niin taktinen kuin brändimarkkinointikin

Tampereen Jumppatiimi TAJU ry tuottaa harrasteliikuntaa kaikille rennon hyvällä fiiliksellä. TAJU on Tampereen suurin harrasteliikuntaseura yli 2000 jäsenellään.

 

TAJU markkinoi tarjoamiaan liikuntapalveluja monikanavaisesti, ja mediamixiin on kuulunut jo vuodesta 2020 saakka säännölliset kampanjat Nysse-bussimediassa.

 

Säännölliset bussikampanjat näkyvät myös asiakaskontakteissa ja saadussa suullisessa palautteessa. Monet asiakkaat mainitsevat törmänneensä TAJUn markkinointiin nimenomaan Nyssessä eli tamperelaisessa bussissa.

 

”Varaamme bussikampanjat aina toimintakauden alkua edeltävälle viikolle ja toimintakauden aloitusviikolle, ja muistuttelemme, että ilmoittautumisaika kursseille on alkamassa. Tuemme bussikampanjaa somessa ”Bongaa TAJU bussissa!” -postauksilla ja -keloilla. Bussikampanjat ovat meille ennen kaikkea taktista markkinointia, mutta niiden säännöllisyys ja mainosmateriaalien brändinmukainen visuaalinen ilme tukevat samalla vahvasti brändimarkkinointiamme”, TAJUn toiminnanjohtaja Marika Uusi-Illikainen summaa.

 

”Nyssebussit tavoittavat hyvin nuoria aikuisia, paikallinen bussimedia tavoittaa viikossa Pirkanmaalla 152 000 eri henkilöä. Bussimedian kilpailuetuna on poikkeuksellisen pitkä kontaktiaika, joka nostaa mainosten huomioarvon ulkomainosratkaisujen kärkipaikoille. Esimerkiksi 94 % ilmoitti nähneensä bussimainoksen ja 82 % pitää paikallisbusseja sopivana mainosympäristönä”, Tamperelaisen Tero Taipale kiteyttää Nysse-näkyvyyden valtteja ja viittaa Kantar 2022 -yhteistavoittavuustutkimukseen.

 

Kun haluat tavoittaa aktiiviset liikkeellä olevat ihmiset, bussimedia on vahva valinta. Ota yhteyttä, niin rakennetaan yhdessä sinun tavoitteitasi palveleva markkinointikokonaisuus!

 

Meks Etelä -yhteystiedot

Meks tuottaa tulosta

Katso kaikki REFERENSSIT >

”Mainoksessa ollutta QR-koodia ladattiin satoja kertoja”

Juha Päivinen, The Bank

”Olemme käyttäneet bussimediassa olevissa mainoksissa alekoodeja lisähoukuttimina, mikä on toiminut tosi hyvin. Jopa niinkin hyvin, että alekoodia on yritetty lunastaa myös muissa kuin pääkaupunkiseudun liikkeissämme! Liikkeissämme ja verkkokaupassa on myös käynyt paljon uusia asiakkaita ostoksilla kampanjoiden aikana.”

Oona Hykkönen, markkinointipäällikkö, Yeppo & Soonsoo

”Kävijäryntäys kyllä yllätti! Olemme järjestäneet tapahtumia 10 vuotta ja tämä oli ensimmäinen kerta, että saatiin näin paljon kävijöitä liikkeelle. Ennen ei ole tarvinnut keskeyttää lipunmyyntiä!”

Timo Ranto, tapahtumapäällikkö, Pii Poo Oy 

HUS Diagnostiikkakeskuksella on toimintaa Uudellamaalla, Kymenlaaksossa ja Etelä-Karjalassa, ja tarvitsimme kesätyöntekijöitä kaikkiin kolmeen maakuntaan. Meks Etelän kautta saimme kampanjamme näkymään kaikilla näillä alueilla vaivattomasti joukkoliikenteessä. Kampanja oli meille vaivaton ja kustannustehokas toteuttaa.

Lauri Partanen, rekrytointisuunnittelija, HUS Diagnostiikkakeskus

Kesä on meille vuoden tärkeimpiä sesonkeja. Oikein ajoitetulla ja toteutetulla monikanavaisella kampanjalla varmistamme, että saamme sesongin myynneistä kaiken mahdollisen irti.

Aino Pärnänen, liiketoimintajohtaja, Yöpuu Yhtiöt

Muutos on ollut valtava ja olemme saavuttaneet tavoitteemme. Halusimme olla kolmen  toimialueemme halutuin yhteistyökumppani sekä asiakkaillemme että tavarantoimittajillemme ja siinä onnistuimme.

Ilpo Paasolainen, Toimitusjohtaja, Palvelutukku Kolmio
Kiinteistönomistaja huomio!

Onko sinulla kiinteistö tai maa-alue, joka voisi palvella mainospinnan sijaintina?

Haluaisitko laittaa seinäpintasi tai maa-alueesi hyötykäyttöön vuokraamalla tilaa digisuurtauluillemme, vai etsitkö jo olemassa olevalle digitaaliselle mainosnäytöllesi myyntikumppania?

Haluatko sinä aktivoida asiakkaasi?

ALOITETAAN.
Ota rohkeasti yhteyttä!

Monikanavaisuus kasvattaa tunnettuuttasi lähes 60 % ja yli kolminkertaistaa kuluttajan aktivoitumista. Mediatalo Keskisuomalaisen medioilla tavoitat ja aktivoit asiakkaasi – paikallisesti ja valtakunnallisesti.