Meks tuottaa tulosta

Monikanavainen mainonta sai aikaan tuloksia

Monikanavainen mainonta sai aikaan tuloksia

Tarve

Kuntoklubin avoimet ovet tapahtuma järjestetään kaksi kertaa vuodessa. Tapahtuman aikana uusien asiakkaiden on mahdollista päästä kokeilemaan eri liikuntamuotoja monipuolisesti. Avoimien ovien- teemaviikon aikana halutaan saada uusia asiakkaita kuntoilemaan ja samalla tietoutta paikallisille ihmisille yrityksen toiminnasta.

 

Ratkaisu

Kampanjan aikana käytettiin monipuolisesti Kaakon Viestinnän eri mainosmuotoja. Tapahtumamainoksia oli Kymen Sanomien printissä sekä verkkosivuilla displayssä. Big One ledmainostauluja hyödynnettiin myös tälläkin kertaa. Mainokset näkyvät ulkotauluissa aamu kuudesta puoleen yöhön asti. Sijainniltaan ulkomainontataulut ovat vilkkaasti liikennöityjen teiden varsilla ja näkyvyys on taattu. Hyvää palautetta tuli uusilta ja nykyisiltä asiakkailta. Mainokset haluttiin jakaa useampaan mediaa, jotta tavoittavuus oli mahdollisimman hyvä. Kymen Sanomien oma mainostuotanto teki aineistot ja yhteistyö sujui ammattimaisesti. Ilme kaikissa mainosmuodoissa saatiin yhteneväiseksi ja mainokset huomattiin hyvin.

 

Tulos

Uusia asiakkaita tuli avoimien ovien aikaan tavallista enemmän ja mainoskampanjan tulokset näkyivät myös tapahtuman jälkeenkin. Asiakasuskollisuus kasvoi ja asiakkaiden tyytyväisyys lisääntyi.

 

Olemme hyödyntäneet BigOne ledmainostauluja jo useampaan otteeseen Kuntoklubin tapahtumamainonnassa mm. avoimet ovet tutustumispäivillä.

Olemme kokeneet mainonnan näkyvyydeltään tehokkaaksi ja olemme saaneet sekä uusilta että myös nykyisiltä asiakkailta positiivista palautetta hienoista mainoksista.

Yhteistyö on ollut aina helppoa ja ammattimaista ja mainokset ovat olleet joka kerta juuri sellaisia kuin olemme toivoneet.

Tulemme varmasti jatkossakin hyödyntämään BigOne-mainontaa.

Mirelle Sällilä, Hyväntuulen Kuntoklubi

Meks tuottaa tulosta

Katso kaikki REFERENSSIT >

Tampereen Jumppatiimi TAJU ry tuottaa harrasteliikuntaa kaikille rennon hyvällä fiiliksellä. TAJU on Tampereen suurin harrasteliikuntaseura yli 2000 jäsenellään.   TAJU markkinoi tarjoamiaan liikuntapalveluja monikanavaisesti,…

”Mainoksessa ollutta QR-koodia ladattiin satoja kertoja”

Juha Päivinen, The Bank

”Olemme käyttäneet bussimediassa olevissa mainoksissa alekoodeja lisähoukuttimina, mikä on toiminut tosi hyvin. Jopa niinkin hyvin, että alekoodia on yritetty lunastaa myös muissa kuin pääkaupunkiseudun liikkeissämme! Liikkeissämme ja verkkokaupassa on myös käynyt paljon uusia asiakkaita ostoksilla kampanjoiden aikana.”

Oona Hykkönen, markkinointipäällikkö, Yeppo & Soonsoo

”Kävijäryntäys kyllä yllätti! Olemme järjestäneet tapahtumia 10 vuotta ja tämä oli ensimmäinen kerta, että saatiin näin paljon kävijöitä liikkeelle. Ennen ei ole tarvinnut keskeyttää lipunmyyntiä!”

Timo Ranto, tapahtumapäällikkö, Pii Poo Oy 

HUS Diagnostiikkakeskuksella on toimintaa Uudellamaalla, Kymenlaaksossa ja Etelä-Karjalassa, ja tarvitsimme kesätyöntekijöitä kaikkiin kolmeen maakuntaan. Meks Etelän kautta saimme kampanjamme näkymään kaikilla näillä alueilla vaivattomasti joukkoliikenteessä. Kampanja oli meille vaivaton ja kustannustehokas toteuttaa.

Lauri Partanen, rekrytointisuunnittelija, HUS Diagnostiikkakeskus

Kesä on meille vuoden tärkeimpiä sesonkeja. Oikein ajoitetulla ja toteutetulla monikanavaisella kampanjalla varmistamme, että saamme sesongin myynneistä kaiken mahdollisen irti.

Aino Pärnänen, liiketoimintajohtaja, Yöpuu Yhtiöt

Muutos on ollut valtava ja olemme saavuttaneet tavoitteemme. Halusimme olla kolmen  toimialueemme halutuin yhteistyökumppani sekä asiakkaillemme että tavarantoimittajillemme ja siinä onnistuimme.

Ilpo Paasolainen, Toimitusjohtaja, Palvelutukku Kolmio
Kiinteistönomistaja huomio!

Onko sinulla kiinteistö tai maa-alue, joka voisi palvella mainospinnan sijaintina?

Haluaisitko laittaa seinäpintasi tai maa-alueesi hyötykäyttöön vuokraamalla tilaa digisuurtauluillemme, vai etsitkö jo olemassa olevalle digitaaliselle mainosnäytöllesi myyntikumppania?

Haluatko sinä aktivoida asiakkaasi?

ALOITETAAN.
Ota rohkeasti yhteyttä!

Monikanavaisuus kasvattaa tunnettuuttasi lähes 60 % ja yli kolminkertaistaa kuluttajan aktivoitumista. Mediatalo Keskisuomalaisen medioilla tavoitat ja aktivoit asiakkaasi – paikallisesti ja valtakunnallisesti.