Tarve
Kuntoklubin avoimet ovet tapahtuma järjestetään kaksi kertaa vuodessa. Tapahtuman aikana uusien asiakkaiden on mahdollista päästä kokeilemaan eri liikuntamuotoja monipuolisesti. Avoimien ovien- teemaviikon aikana halutaan saada uusia asiakkaita kuntoilemaan ja samalla tietoutta paikallisille ihmisille yrityksen toiminnasta.
Ratkaisu
Kampanjan aikana käytettiin monipuolisesti Kaakon Viestinnän eri mainosmuotoja. Tapahtumamainoksia oli Kymen Sanomien printissä sekä verkkosivuilla displayssä. Big One ledmainostauluja hyödynnettiin myös tälläkin kertaa. Mainokset näkyvät ulkotauluissa aamu kuudesta puoleen yöhön asti. Sijainniltaan ulkomainontataulut ovat vilkkaasti liikennöityjen teiden varsilla ja näkyvyys on taattu. Hyvää palautetta tuli uusilta ja nykyisiltä asiakkailta. Mainokset haluttiin jakaa useampaan mediaa, jotta tavoittavuus oli mahdollisimman hyvä. Kymen Sanomien oma mainostuotanto teki aineistot ja yhteistyö sujui ammattimaisesti. Ilme kaikissa mainosmuodoissa saatiin yhteneväiseksi ja mainokset huomattiin hyvin.
Tulos
Uusia asiakkaita tuli avoimien ovien aikaan tavallista enemmän ja mainoskampanjan tulokset näkyivät myös tapahtuman jälkeenkin. Asiakasuskollisuus kasvoi ja asiakkaiden tyytyväisyys lisääntyi.
Olemme hyödyntäneet BigOne ledmainostauluja jo useampaan otteeseen Kuntoklubin tapahtumamainonnassa mm. avoimet ovet tutustumispäivillä.
Olemme kokeneet mainonnan näkyvyydeltään tehokkaaksi ja olemme saaneet sekä uusilta että myös nykyisiltä asiakkailta positiivista palautetta hienoista mainoksista.
Yhteistyö on ollut aina helppoa ja ammattimaista ja mainokset ovat olleet joka kerta juuri sellaisia kuin olemme toivoneet.
Tulemme varmasti jatkossakin hyödyntämään BigOne-mainontaa.
Mirelle Sällilä, Hyväntuulen Kuntoklubi