Brändikampanjoinnissa printti-ilmoittelu on vahva

Paikallisten tuotteiden ja palveluiden markkinoinnissa paikallismediat ovat ykkönen.

Mats Åminne, johtaja myynti ja markkinointi, LPOnet

Sanomalehti Uusimaan ja Loviisan Sanomien aktiivinen ilmoittaja-asiakas LPOnet Loviisassa arvostaa printti-ilmoittelua paikallisissa medioissa.

 

Vaikka LPOnet on ICT-firma, joka tähtää markkinajohtajaksi valokuidun saralla ja markkinoi maailman parasta nettiyhteyttä koteihin, tarjoaa printti-ilmoittelu painokkaan kanavan myös LPOnetin mediamixiin valittuihin tarkoituksiin.

 

”Kun halutaan kasvattaa brändin tunnettuutta ja kiinnostavuutta, printtimainonta on todella vahva. Printti tuo tietyntyyppistä painoarvoa viestintään. Se tavoittaa laajasti, nostaa tunnettuutta ja kiinnostusta yritystä kohtaan. Lisäksi on olemassa sellaisia kuluttajaryhmiä, jotka tavoitetaan vain printillä”, Mats Åminne, LPOnetin myynti- ja markkinointijohtaja tietää.

Lue lisää referenssejä

Katso kaikki >
7.05.24

Bussimainonnalla hoituu niin taktinen kuin brändimarkkinointikin

LUe lisää
29.04.24

Uudenlainen digitaalinen toteutus houkutteli – aktivoitumisprosentti oli vaikuttavat 81%!

LUe lisää
10.04.24

Paikallisliikenteen bussimainonta tavoitti opiskelijat ja kasvatti asiakaskuntaa

LUe lisää
21.03.24

Kohdennettu bussimainonta täytti Yeppo & Soonsoon tavoitteet

LUe lisää