Kaupunkilehdet toimivat – linnunpöntöt ja kompostorit nousivat hittituotteiksi 30.6.2021 Vuosia Lahden markkina-alueella toimineen Hankkijan myymälän valikoimiin kuuluu puutarha-, harraste- ja lemmikkieläintarvikkeita sekä pienkoneita ja nousevana trendinä metsästystarvikkeita Tarve Sesongin tarjouksista ja puutarhamyymälän avautumisesta viestiminen paikallisesti. Haasteena oli laajan ja keskenään erilaisen asiakaskunnan tavoittaminen Ratkaisu Mainoskanaviksi valittiin alueensa luetuimmat kaupunkilehdet, Uusi Lahti ja Seutuneloset, jotka tavoittavat 85 000 yksittäistä lukijaa Lahden markkina-alueella. – Yhdessä Mediatalo ESA:n yhteyshenkilön kanssa suunnittelemme viestin tukemaan kulloistakin sesonkia ja palvelemaan tavoiteltua asiakasryhmää. On helpottavaa, kun voin luottaa markkinointikumppanin ammattitaitoon iloitsee myymäläpäällikkö Nina Jokinen. Tulos Ilmoituksessa olleet akkusahat, kasvihuoneet, linnunpöntöt ja kompostorit myytiin kaikki. Asiakasvirta myymälässä oli runsas heti ovien avauduttua. – Olemme tehneet pitkäjänteistä yhteistyötä Mediatalo ESA:n kanssa. Heillä on vahvat paikalliset kanavat ja tuntemus markkina-alueesta. Sen vuoksi tämä onnistuminen ei ollut yllätys, vaan tarkan suunnittelun erinomainen lopputulos. ”Luotan kaupunkilehtiin tehokkaina tiedonvälittäjinä. Paikallisen mainonnan vaikutus näkyy myymälässä välittömästi. Kyllä se vaikuttaa, kun tuntee, että markkinointikumppani välittää – meille molemmille tärkeintä on yhteinen onnistuminen.” Nina Jokinen myymäläpäällikkö Hankkija Lahti Printtimediat Edellinen Digineuvonta tutuksi natiivimainonnan avulla Seuraava Natiivimainonnasta ratkaisu Kotkan Energian brändin vahvistamiseen