Entä jos Jani nukkuisi pommiin? -natiivin parissa viihdyttiin!

Lähtökohdat:

Liikelaitos Mestar halusi lisätä tunnettuuttaan Kuopion alueella. Heillä oli tarve kertoa omaa paikallista tarinaansa – Mikä on Mestar? Mitä se tekee?  Markkinointia aiheesta ei oltu aiemmin tehty.

Ratkaisu:

Tehtiin viikon mittainen Natiiviartikkeli -kampanja  savonsanomat.fi -sivustolla, joka tavoittaa Kuopion asukkaat  laajasti. Lisäksi julkaistiin koko sivun advertoriaali saman viikon Kuopion Kaupunkilehdessä.

Natiiviartikkeliin ja advertoriaaliin päädyttiin niiden monipuolisuuden vuoksi. Ne mahdollistivat  Mestar:n tarinan kertomisen kattavasti ja mielenkiintoisesti. Natiiviartikkeliin liitettiin myös Mestar:n oma yritysvideo, joka tuki muuta sisältöä.

Tulos:

Natiivimainonta toimi erinomaisesti – Se huomattiin laajasti ja sai positiivista palautetta.

Artikkelin keskimääräinen lukuaika oli todella korkea, yli 4 minuuttia. Natiivimainokselle kertyi näyttöjä 136 485 kertaa.

Lue Natiivi

 

”Olemme oikein tyytyväisiä yhteistyöhön Savon Median kanssa. Kampanja toimi hyvin,  palvelu oli ammattitaitoista ja asioiminen helppoa. Jatkamme yhteistyötä myös tulevaisuudessa.”

Seppo Hiekkala
Toimitusjohtaja
Mestar

Lue lisää referenssejä

Katso kaikki >
9.10.24

Vehkapuu todisti radioaaltojen tehokkuuden ja laajan paikallisen tavoittavuuden

LUe lisää
5.08.24

Tampereen Kendo-seura löytää harrastajat bussimedialla

LUe lisää
7.05.24

Bussimainonnalla hoituu niin taktinen kuin brändimarkkinointikin

LUe lisää
29.04.24

Uudenlainen digitaalinen toteutus houkutteli – aktivoitumisprosentti oli vaikuttavat 81 %!

LUe lisää