Entä jos Jani nukkuisi pommiin? -natiivin parissa viihdyttiin! 19.11.2019 Lähtökohdat: Liikelaitos Mestar halusi lisätä tunnettuuttaan Kuopion alueella. Heillä oli tarve kertoa omaa paikallista tarinaansa – Mikä on Mestar? Mitä se tekee? Markkinointia aiheesta ei oltu aiemmin tehty. Ratkaisu: Tehtiin viikon mittainen Natiiviartikkeli -kampanja savonsanomat.fi -sivustolla, joka tavoittaa Kuopion asukkaat laajasti. Lisäksi julkaistiin koko sivun advertoriaali saman viikon Kuopion Kaupunkilehdessä. Natiiviartikkeliin ja advertoriaaliin päädyttiin niiden monipuolisuuden vuoksi. Ne mahdollistivat Mestar:n tarinan kertomisen kattavasti ja mielenkiintoisesti. Natiiviartikkeliin liitettiin myös Mestar:n oma yritysvideo, joka tuki muuta sisältöä. Tulos: Natiivimainonta toimi erinomaisesti – Se huomattiin laajasti ja sai positiivista palautetta. Artikkelin keskimääräinen lukuaika oli todella korkea, yli 4 minuuttia. Natiivimainokselle kertyi näyttöjä 136 485 kertaa. Lue Natiivi ”Olemme oikein tyytyväisiä yhteistyöhön Savon Median kanssa. Kampanja toimi hyvin, palvelu oli ammattitaitoista ja asioiminen helppoa. Jatkamme yhteistyötä myös tulevaisuudessa.” Seppo Hiekkala Toimitusjohtaja Mestar Natiivimainonta, Printtimediat Edellinen Natiivimainonta ja monikanavainen some-markkinointi tavoittivat Esports-tapahtuman kohderyhmän! Seuraava Digitaalinen ulkomainonta toi uusia asiakkaita myymälään