Paikallislehti ohjaa asiakasvirrat myymälään 10.8.2020 Haaste Tempur mainostaa monissa medioissa valtakunnallisesti ja jatkuvasti. Tempur Brand Storet ovat sijoittuneet helppojen kulkuyhteyksien varrelle Espoossa Isoon Omenaan ja Vantaalla Tikkuriin. Myymälät eivät näy kauppakeskuksissa katukuvaan tai vilkkaimpien asiakasvirtojen äärelle, joten asiakasvirtojen ohjaamiseen kaivattiin mainontaa jatkuvan valtakunnallisen brändimarkkinoinnin lisäksi. Ratkaisu Espoon ja Vantaan erikoismyymälöiden sijaintia ja Tempurin tuotteita mainostettiin Helsingin Uutisten, Länsiväylän ja Vantaan Sanomien printissä ja verkossa. Tulos ”Myyntimme on kasvanut joka vuosi lamasta huolimatta. Vahvuutemme on tutkitusti markkinoiden paras sänky ja tyyny, joilla on tyytyväisimmät käyttäjät. Mainonnalla olemme saaneet pääkaupunkiseudun asukkaille nämä tuotehyödyt ja myymälöiden sijainnit. Ilman mainontaa asiakkaat eivät löydä meitä, ja erikoisliikkeemme jäisivät kilpailussa suurten hallien varjoon, joten siksi aion jatkaa mainontaa lehtikolmikossa sekä printissä että verkossa.” Arto Melanko johtaja Tempur Brand Store Digimarkkinointi, Printtimediat Edellinen Vegepiirakan lanseeraamisessa kuluttajamassat haltuun Neste-medialla Seuraava Natiiviartikkelilla näkyvyyttä kuvien ja tarinan muodossa