”Printti-ilmoittelu tuo meille 95 % kaupasta”

Olemme kokeilleet erilaisia mediaratkaisuja ja -kanavia, mutta meillä toimii ylivoimaisesti parhaiten printti. Kun ilmoitamme Helsingin Uutisissa ja Vantaan Sanomissa, ilmoituksista tulee niin paljon asiakkaita, että hukumme töihin.

 

Tilauksista 95 % tulee printti-ilmoittelun kautta.

- Ria Amper, asiakaspalveluvastaava, Diferents Kotisiivous

 

Diferents Kotisiivous on löytänyt markkinointikanavan, joka pitää mopit viuhumassa ja kassan kilisemässä.

 

Painettu lehti markkinointikanavana tavoittaa sen ison joukon kuluttajia, jotka eivät ole aktiivisia verkon ja älypuhelimien käyttäjiä.

 

Painettu ilmoitus leikataan lehdestä irti ja se muistuttaa asiakasta ottamaan yhteyttä pidemmänkin ajan kuluttua.

Lue lisää referenssejä

Katso kaikki >
7.05.24

Bussimainonnalla hoituu niin taktinen kuin brändimarkkinointikin

LUe lisää
29.04.24

Uudenlainen digitaalinen toteutus houkutteli – aktivoitumisprosentti oli vaikuttavat 81%!

LUe lisää
10.04.24

Paikallisliikenteen bussimainonta tavoitti opiskelijat ja kasvatti asiakaskuntaa

LUe lisää
21.03.24

Kohdennettu bussimainonta täytti Yeppo & Soonsoon tavoitteet

LUe lisää