Meks tuottaa tulosta

Sisältömarkkinoinnilla potkua ilmalämpöpumppujen myyntiin

Kylmäkärki Oy
Sisältömarkkinoinnilla potkua ilmalämpöpumppujen myyntiin
Kylmäkärki Oy

Tarve:

Kylmäkärki Oy halusi saada toiminnalleen enemmän näkyvyyttä ja sitä kautta myös tunnettuutta. He halusivat saattaa palveluitaan paremmin kuluttajien tietoon sekä laajentaa erityisesti ilmalämpöpumppujen tarjontaa myös yksityispuolelle.

Ratkaisu:

Kylmäkärki Oy käyttää monipuolisesti Mediatalo Keskisuomalaisen medioita; mm. printtiä, radio, ulkomainonta.

Päätettiin ottaa muun markkinoinnin tueksi kokeiluun sisältömarkkinointi. Kampanjakärjeksi valittiin Ilmalämpöpumput, jotta pystyttiin paremmin seuraamaan kampanjan toimivuutta.

Kampanja toteutettiin tammi-helmikuun vaihteessa Etelä-Suomen Sanomissa ja  Keskisuomalaisessa ½-sivun advertoriaalina sekä viikon mittaisena natiiviartikkeli -kampanjana ess.fi -verkossa .

Tulos:

”Olemme todella tyytyväisiä kampanjan toteutukseen. Se osui hyvään saumaan ja sisältökin osui nappiin. Saimme paljon yhteydenottoja erityisesti verkkoartikkelin pohjalta sekä täysin uusia kontakteja myös Keski-Suomesta.

Huomasimme, että kampanjan ja muidenkin olosuhteiden ansiosta ilmalämpöpumppujen myynti kääntyi selvään kasvuun. Varovaisesti arvioiden myynti tuplaantui. Sama kasvu näyttäisi jatkuvan edelleen.”

Verkon puolella Kylmäkärki Oy:n natiiviartikkeli kiinnosti lukijoita, sillä se sai lukukertoja yli 4000 /viikossa ja keskimääräinen lukuaika oli 3 min 12s.

 

 

Huomasimme, että mm. kampanjan ansiosta ilmalämpöpumppujen myynti kääntyi selvään kasvuun. Varovaisesti arvioiden myynti tuplaantui. Sama kasvu näyttäisi jatkuvan edelleen.”

Aaretti Sipilä
toimitusjohtaja
Kylmäkärki Oy

Meks tuottaa tulosta

Katso kaikki REFERENSSIT >

Bussimedia tavoittaa laajasti – voidaan puhua massamediasta. Lisäksi näyttömedia mahdollistaa hyvin monenlaiset sisällöt. Valitsemalla sisältö oikein, matkustajien huomion voi todella ottaa, kuten Fudo Kamaen esimerkki osoittaa.

Tampereen Jumppatiimi TAJU ry tuottaa harrasteliikuntaa kaikille rennon hyvällä fiiliksellä. TAJU on Tampereen suurin harrasteliikuntaseura yli 2000 jäsenellään.   TAJU markkinoi tarjoamiaan liikuntapalveluja monikanavaisesti,…

”Mainoksessa ollutta QR-koodia ladattiin satoja kertoja”

Juha Päivinen, The Bank

”Olemme käyttäneet bussimediassa olevissa mainoksissa alekoodeja lisähoukuttimina, mikä on toiminut tosi hyvin. Jopa niinkin hyvin, että alekoodia on yritetty lunastaa myös muissa kuin pääkaupunkiseudun liikkeissämme! Liikkeissämme ja verkkokaupassa on myös käynyt paljon uusia asiakkaita ostoksilla kampanjoiden aikana.”

Oona Hykkönen, markkinointipäällikkö, Yeppo & Soonsoo

”Kävijäryntäys kyllä yllätti! Olemme järjestäneet tapahtumia 10 vuotta ja tämä oli ensimmäinen kerta, että saatiin näin paljon kävijöitä liikkeelle. Ennen ei ole tarvinnut keskeyttää lipunmyyntiä!”

Timo Ranto, tapahtumapäällikkö, Pii Poo Oy 

HUS Diagnostiikkakeskuksella on toimintaa Uudellamaalla, Kymenlaaksossa ja Etelä-Karjalassa, ja tarvitsimme kesätyöntekijöitä kaikkiin kolmeen maakuntaan. Meks Etelän kautta saimme kampanjamme näkymään kaikilla näillä alueilla vaivattomasti joukkoliikenteessä. Kampanja oli meille vaivaton ja kustannustehokas toteuttaa.

Lauri Partanen, rekrytointisuunnittelija, HUS Diagnostiikkakeskus

Kesä on meille vuoden tärkeimpiä sesonkeja. Oikein ajoitetulla ja toteutetulla monikanavaisella kampanjalla varmistamme, että saamme sesongin myynneistä kaiken mahdollisen irti.

Aino Pärnänen, liiketoimintajohtaja, Yöpuu Yhtiöt
Kiinteistönomistaja huomio!

Onko sinulla kiinteistö tai maa-alue, joka voisi palvella mainospinnan sijaintina?

Haluaisitko laittaa seinäpintasi tai maa-alueesi hyötykäyttöön vuokraamalla tilaa digisuurtauluillemme, vai etsitkö jo olemassa olevalle digitaaliselle mainosnäytöllesi myyntikumppania?

Haluatko sinä aktivoida asiakkaasi?

ALOITETAAN.
Ota rohkeasti yhteyttä!

Monikanavaisuus kasvattaa tunnettuuttasi lähes 60 % ja yli kolminkertaistaa kuluttajan aktivoitumista. Mediatalo Keskisuomalaisen medioilla tavoitat ja aktivoit asiakkaasi – paikallisesti ja valtakunnallisesti.