Tuusniemen tonttiale lähti lentoon natiivimainonnalla

Tarve:

Tuusniemen teollisuus halusi tuoda esille Itä-Suomen keskipisteessä sijaitsevassa Tuusniemen kunnassa tarjolla olevaa tonttitarjontaa ja tonttialennusta.

Ratkaisu:

Tarjolla olevista tonteista päätettiin kertoa natiivimainonnan avulla. Tonttitarjonnasta kertova natiivimainos julkaistiin Savon Sanomien verkkosivuilla 20.-25.2.2018. Mainoksesta ohjauduttiin natiiviartikkeliin, jossa Tuusniemelle jo rakentava tuleva asukas kertoi miksi oli päätynyt valitsemaan pienen Tuusniemen kunnan paikaksi uudelle kodilleen. Samalla artikkelissa kerrottiin laajemmin tonttitarjonnasta sekä kunnan palveluista. Artikkeli julkaistiin juuri ennen Kuopiossa järjestettäviä isoja asumisen ja rakentamisen messuja.

Tulos:

Natiiviartikkelia käytiin lukemassa 20.-25.2 välisenä aikana 2754 kertaa. Artikkeli on kerännyt mukavasti lukijoita myös natiivimainoksen näkymisen jälkeen, sillä tällä hetkellä lukukertoja on yli 4000. Asiakas myös hyödynsi natiiviartikkeliin tuotetun sisällön kunnan julkaisemassa kesälehdessä.

Tutustu Tuusniemen natiiviartikkeliin.

”Ihmiset olivat huomanneet natiiviartikkelimme, sillä esimerkiksi artikkelin ilmestymisen aikaan järjestetyillä messuilla moni tuli kertomaan, että olivat lukeneet jutun. Jos miettii kohderyhmää ja tontinostoaikomusta, oli artikkelin lukijoiden määrä huikea”

Tuija Valta
toimitusjohtaja
Tuusniemen teollisuusuus

Lue lisää referenssejä

Katso kaikki >
9.10.24

Vehkapuu todisti radioaaltojen tehokkuuden ja laajan paikallisen tavoittavuuden

LUe lisää
5.08.24

Tampereen Kendo-seura löytää harrastajat bussimedialla

LUe lisää
7.05.24

Bussimainonnalla hoituu niin taktinen kuin brändimarkkinointikin

LUe lisää
29.04.24

Uudenlainen digitaalinen toteutus houkutteli – aktivoitumisprosentti oli vaikuttavat 81%!

LUe lisää