Natiiviartikkelilla näkyvyyttä kuvien ja tarinan muodossa 1.9.2020 Haaste Ysimajat otti rohkeasti uuden toimialan markkina-alueella haltuun, jolle oli jo valmiiksi kysyntää. Asiakas kaipasi apuamme erityisesti näkyvyyden ja tunnettavuuden lisäämiseen ja vahvistamiseen. Avattujen majoitus,- kokous,- ja juhlapalveluiden näkyvyys haluttiin toteuttaa kuvien ja tarinan muodossa. Ratkaisu Laajasta valikoimastamme, päädyimme sisältömarkkinoinnin ratkaisuun natiivimuodossa, jolla pystyy parhaiten uomaan ja vahvistamaan mielikuvia sekä yrityksestä, tuotteista ja sen palveluista.” Tulos Artikkelisivua käytiin lukemassa 1218 kertaa, joista uniikkeja kävijöitä oli 1135. Artikkelin keskimääräinen lukuaika oli 3 min 9 sek. Natiivimainokselle kertyi näyttöjä 95 308 kertaa. Lue Ysimajojen natiiviartikkeli tästä Digimarkkinointi, Natiivimainonta Edellinen Paikallislehti ohjaa asiakasvirrat myymälään Seuraava Printtikampanja huomattiin ja se aktivoi kuluttajia