Meks
Bussimedian jalanjälki muuttuu vihreämmäksi
Sanomalehdet edelleen merkittävin kotimaan politiikan uutislähde ja tärkein tuki äänestyspäätöksissä
Kerralla enemmän, mutta vähemmällä työllä
Mediatalo Keskisuomalaisen ja Hilla Groupin yhteistyö laajenee digitaalisen ulkomainonnan osalta
Mediatalo Keskisuomalainen valtakunnalliseen myyntiyhteistyöhön Ilkka-konsernin kanssa – kolmella uudella kumppanilehdellä vahvaa tavoittavuutta Etelä-Pohjanmaalla
Monikanavainen kokosivu käyttöön kuudessa Mediatalo Keskisuomalaisen tilattavassa lehdessä
Talvilomalaisten aktivoimisessa duo on parempi kuin soolo
Kasvanut näköislehtien määrä lisää aktiivisten paikallisten kuluttajien tavoittavuutta
Audion valtakaudella kannattaa miettiä miltä haluaa kuulostaa
Teemoilla tavoitat kiinnostuneet
Tuplamäärä liidejä vai tuplatulokset nykyisistä liideistä?
Kuluttajatrendit seuraavat arvojen ja asenteiden muutoksia
Haluatko sinä aktivoida asiakkaasi?
ALOITETAAN.
Ota rohkeasti
yhteyttä!
Monikanavaisuus kasvattaa tunnettuuttasi lähes
60 % ja yli kolminkertaistaa kuluttajan aktivoitumista.
Mediakonserni Keskisuomalaisen medioilla tavoitat ja
aktivoit asiakkaasi – paikallisesti ja valtakunnallisesti.