Meks tuottaa tulosta

Puuilon kampanja Neste-mediassa lisäsi liikennettä myymälöissä

Puuilon kampanja Neste-mediassa lisäsi liikennettä myymälöissä

Tarve

Puuilo haki kasvua myyntiin ja valtakunnallista näkyvyyttä 23 tavaratalon paikallisen printti- ja radiomainonnan tueksi.

Ratkaisu

Valtakunnallisessa Neste-mediassa toteutettiin kolmen kuukauden ulkomainoskampanja, jossa Puuilo näkyi digitaalisilla mainosnäytöillä viikoittain. Mainosspotteihin sijoitettiin myös taktista tuotemainontaa.

Tulos

Kampanja-aikana asiakasliikenne liikkeissä lisääntyi valtakunnallisesti ja myynti oli selkeästi nousujohteista.

Puuilon markkinointijohtaja Lauri Tuomaala kuvaa kampanjan onnistumista seuraavasti:

Ajattelimme valtakunnallisen ja kuluttajaa lähellä olevan Neste-median tavoittavan kohderyhmäämme sopivat autoilla liikkuvat kuluttajat. Myyntimme kasvoi kampanja-aikana voimakkaasti ja saimme asiakkailtamme positiivista palautetta mainoksistamme.

Mainoksemme tavoittivat kohderyhmän ja lisääntynyt asiakasvirta kertoi mainosten hyvästä huomiarvosta. Kampanjan onnistuminen vakuutti meidät Neste-median toimivuudesta.

Puuilon myymälöiden määrän kasvaessa edelleen, tulee kuluttajia lähellä oleva digitaalinen ulkomainonta Neste-mediassa  olemaan jatkossakin osa kohdennettua valtakunnallista  mainoskampanjaamme.

”Mainoksemme tavoittivat kohderyhmän ja lisääntynyt asiakasvirta kertoi mainosten hyvästä huomiarvosta. Kampanjan onnistuminen vakuutti meidät Neste-median toimivuudesta.”

Lauri Tuomaala
Markkinointijohtaja
Puuilo Oy

Faktat

Puuilo on perustettu vuonna 1982 ja yhtiö on yksi johtavista tarjoustavarataloketjuista Suomessa.

Vahvasti kasvavalla yhtiöllä on tällä hetkellä 23 myymälää ympäri Suomen sekä verkkokauppa.

Tuotevalikoima sisältää rakennustarvikkeet, työkalut, autotarvikkeet, puutarhatarvikkeet, lemmikkiruoat ja -tarvikkeet sekä taloustavarat.

Puuilo palvelee erityisesti tee-se-itse asiakkaita sekä yrityksiä.

Yhtiö tunnetaan aina edullisista hinnoistaan sekä laajasta tuotevalikoimastaan.

Henkilökunta n. 340 kokoaikaisiksi muutettuna

Liikevaihto n. 115 miljoonaa euroa.

Meks tuottaa tulosta

Katso kaikki REFERENSSIT >

Bussimedia tavoittaa laajasti – voidaan puhua massamediasta. Lisäksi näyttömedia mahdollistaa hyvin monenlaiset sisällöt. Valitsemalla sisältö oikein, matkustajien huomion voi todella ottaa, kuten Fudo Kamaen esimerkki osoittaa.

Tampereen Jumppatiimi TAJU ry tuottaa harrasteliikuntaa kaikille rennon hyvällä fiiliksellä. TAJU on Tampereen suurin harrasteliikuntaseura yli 2000 jäsenellään.   TAJU markkinoi tarjoamiaan liikuntapalveluja monikanavaisesti,…

”Mainoksessa ollutta QR-koodia ladattiin satoja kertoja”

Juha Päivinen, The Bank

”Olemme käyttäneet bussimediassa olevissa mainoksissa alekoodeja lisähoukuttimina, mikä on toiminut tosi hyvin. Jopa niinkin hyvin, että alekoodia on yritetty lunastaa myös muissa kuin pääkaupunkiseudun liikkeissämme! Liikkeissämme ja verkkokaupassa on myös käynyt paljon uusia asiakkaita ostoksilla kampanjoiden aikana.”

Oona Hykkönen, markkinointipäällikkö, Yeppo & Soonsoo

”Kävijäryntäys kyllä yllätti! Olemme järjestäneet tapahtumia 10 vuotta ja tämä oli ensimmäinen kerta, että saatiin näin paljon kävijöitä liikkeelle. Ennen ei ole tarvinnut keskeyttää lipunmyyntiä!”

Timo Ranto, tapahtumapäällikkö, Pii Poo Oy 

HUS Diagnostiikkakeskuksella on toimintaa Uudellamaalla, Kymenlaaksossa ja Etelä-Karjalassa, ja tarvitsimme kesätyöntekijöitä kaikkiin kolmeen maakuntaan. Meks Etelän kautta saimme kampanjamme näkymään kaikilla näillä alueilla vaivattomasti joukkoliikenteessä. Kampanja oli meille vaivaton ja kustannustehokas toteuttaa.

Lauri Partanen, rekrytointisuunnittelija, HUS Diagnostiikkakeskus

Kesä on meille vuoden tärkeimpiä sesonkeja. Oikein ajoitetulla ja toteutetulla monikanavaisella kampanjalla varmistamme, että saamme sesongin myynneistä kaiken mahdollisen irti.

Aino Pärnänen, liiketoimintajohtaja, Yöpuu Yhtiöt
Kiinteistönomistaja huomio!

Onko sinulla kiinteistö tai maa-alue, joka voisi palvella mainospinnan sijaintina?

Haluaisitko laittaa seinäpintasi tai maa-alueesi hyötykäyttöön vuokraamalla tilaa digisuurtauluillemme, vai etsitkö jo olemassa olevalle digitaaliselle mainosnäytöllesi myyntikumppania?

Haluatko sinä aktivoida asiakkaasi?

ALOITETAAN.
Ota rohkeasti yhteyttä!

Monikanavaisuus kasvattaa tunnettuuttasi lähes 60 % ja yli kolminkertaistaa kuluttajan aktivoitumista. Mediatalo Keskisuomalaisen medioilla tavoitat ja aktivoit asiakkaasi – paikallisesti ja valtakunnallisesti.