Puuilon kampanja Neste-mediassa lisäsi liikennettä myymälöissä 8.2.2019 Tarve Puuilo haki kasvua myyntiin ja valtakunnallista näkyvyyttä 23 tavaratalon paikallisen printti- ja radiomainonnan tueksi. Ratkaisu Valtakunnallisessa Neste-mediassa toteutettiin kolmen kuukauden ulkomainoskampanja, jossa Puuilo näkyi digitaalisilla mainosnäytöillä viikoittain. Mainosspotteihin sijoitettiin myös taktista tuotemainontaa. Tulos Kampanja-aikana asiakasliikenne liikkeissä lisääntyi valtakunnallisesti ja myynti oli selkeästi nousujohteista. Puuilon markkinointijohtaja Lauri Tuomaala kuvaa kampanjan onnistumista seuraavasti: Ajattelimme valtakunnallisen ja kuluttajaa lähellä olevan Neste-median tavoittavan kohderyhmäämme sopivat autoilla liikkuvat kuluttajat. Myyntimme kasvoi kampanja-aikana voimakkaasti ja saimme asiakkailtamme positiivista palautetta mainoksistamme. Mainoksemme tavoittivat kohderyhmän ja lisääntynyt asiakasvirta kertoi mainosten hyvästä huomiarvosta. Kampanjan onnistuminen vakuutti meidät Neste-median toimivuudesta. Puuilon myymälöiden määrän kasvaessa edelleen, tulee kuluttajia lähellä oleva digitaalinen ulkomainonta Neste-mediassa olemaan jatkossakin osa kohdennettua valtakunnallista mainoskampanjaamme. ”Mainoksemme tavoittivat kohderyhmän ja lisääntynyt asiakasvirta kertoi mainosten hyvästä huomiarvosta. Kampanjan onnistuminen vakuutti meidät Neste-median toimivuudesta.” Lauri Tuomaala Markkinointijohtaja Puuilo Oy Faktat Puuilo on perustettu vuonna 1982 ja yhtiö on yksi johtavista tarjoustavarataloketjuista Suomessa. Vahvasti kasvavalla yhtiöllä on tällä hetkellä 23 myymälää ympäri Suomen sekä verkkokauppa. Tuotevalikoima sisältää rakennustarvikkeet, työkalut, autotarvikkeet, puutarhatarvikkeet, lemmikkiruoat ja -tarvikkeet sekä taloustavarat. Puuilo palvelee erityisesti tee-se-itse asiakkaita sekä yrityksiä. Yhtiö tunnetaan aina edullisista hinnoistaan sekä laajasta tuotevalikoimastaan. Henkilökunta n. 340 kokoaikaisiksi muutettuna Liikevaihto n. 115 miljoonaa euroa. Digitaalinen ulkomainonta Edellinen Koko kauppa tutuksi sisältömarkkinoinnin avulla Seuraava Tuusniemen tonttiale lähti lentoon natiivimainonnalla