Monikanavainen mainoskampanja toi uusia asiakkaita 21.9.2020 Haaste Rengaspari Oy on vuonna 1988 perustettu kuopiolainen itsenäinen perheyhtiö, jonka vahvuus on rautainen ammattitaito ja nopea palvelu. Rengasparin tavoitteena on tavoittaa laajasti Kuopion alueella ja lähikunnissa olevat autoilevat ihmiset. Ratkaisu 2019 vuoden alussa haluttiin lähteä markkinoimaan monikanavaisesti eri medioissa. Vahvaksi kanavaksi valikoitui Googlen laaja verkosto ja Kuopion DOOH-ulkonäytöt printtimainonnan lisäksi. Googlen puolella mainontaa tehdään display, haku sekä uudelleenmarkkinoinnilla. Ulkomainonnassa käytetään Kuopion alueen Big One näyttöjä. Tulokset Monikanavainen mainonta toimi loistavasti. Mainonnan teho huomattiin saman tien asiakasvirtana – kampanja toi erityisesti uusia asiakkaita. ”Olemme olleet erittäin tyytyväisiä yhteistyöhön Mediatalo Keskisuomalaisen mediamyynnin kanssa – Saamme kaikki markkinointipalvelut saman katon alta ja sen lisäksi asiointi on sekä helppoa että nopeaa. Aluksi emme ymmärtäneet digimainonnasta, mutta asiantuntevien ihmisten kanssa on helppo oppia ja työskennellä – Nyt olemme tämänkin suhteen jo paljon viisaampia. Mainonnan teho huomattiin saman tien asiakasvirtana – nimenomaan uusien asiakkaiden. Huolenpito toimii loistavasti!” Heidi Remes ja Mikael Nylund, Rengaspari Oy Digimarkkinointi, Digitaalinen ulkomainonta, Monikanavainen markkinointi, Printtimediat Edellinen Printtikampanja huomattiin ja se aktivoi kuluttajia Seuraava Verkkomainonnalla nopeasti ja tehokkaasti haluttua näkyvyyttä