Monikanavainen mainoskampanja toi uusia asiakkaita

Haaste

Rengaspari Oy on vuonna 1988 perustettu kuopiolainen itsenäinen perheyhtiö, jonka vahvuus on rautainen ammattitaito ja nopea palvelu. Rengasparin tavoitteena on tavoittaa laajasti Kuopion alueella ja lähikunnissa olevat autoilevat ihmiset.

Ratkaisu

2019 vuoden alussa haluttiin lähteä markkinoimaan monikanavaisesti eri medioissa. Vahvaksi kanavaksi valikoitui Googlen laaja verkosto ja Kuopion DOOH-ulkonäytöt printtimainonnan lisäksi. Googlen puolella mainontaa tehdään display, haku sekä uudelleenmarkkinoinnilla. Ulkomainonnassa käytetään Kuopion alueen Big One näyttöjä.

Tulokset

Monikanavainen mainonta toimi loistavasti. Mainonnan teho huomattiin saman tien asiakasvirtana – kampanja toi erityisesti uusia asiakkaita.

 

”Olemme olleet erittäin tyytyväisiä yhteistyöhön Mediatalo Keskisuomalaisen mediamyynnin kanssa – Saamme kaikki markkinointipalvelut saman katon alta ja sen lisäksi asiointi on sekä helppoa että nopeaa. Aluksi emme ymmärtäneet digimainonnasta, mutta asiantuntevien ihmisten kanssa on helppo oppia ja työskennellä – Nyt olemme tämänkin suhteen jo paljon viisaampia. Mainonnan teho huomattiin saman tien asiakasvirtana – nimenomaan uusien asiakkaiden. Huolenpito toimii loistavasti!”

Heidi Remes ja Mikael Nylund, Rengaspari Oy

Lue lisää referenssejä

Katso kaikki >
10.04.24

Paikallisliikenteen bussimainonta tavoitti opiskelijat ja kasvatti asiakaskuntaa

LUe lisää
21.03.24

Kohdennettu bussimainonta täytti Yeppo & Soonsoon tavoitteet

LUe lisää
20.03.24

O.K. Auto Kouvola vahvistaa
Toyotan vetovoimaa välisivumainoksilla

LUe lisää
19.03.24

Näkemyksellinen kumppani tukee mainostajan matkaa asiakkaan luokse

LUe lisää