Ajankohtaista
Pyhäpäivien näköislehti tavoittaa pitkään
Natiivimainonta tarjoaa erinomaisen työkalun myynnin ja brändin kehittämiseen
Mediatalo Keskisuomalainen osti Keski-Häme-lehden
Verkkopalvelujen kävijämäärät kasvaneet merkittävästi
Viikossa yli 2 miljoonaa lukijaa
Keski-Suomen Median aluemyyntijohtajaksi Jani Ylönen
Jyväskyläläinen tubettaja Tixtuu hyppää e-urheiluorganisaatio KOVA Esportsin riveihin
Älä heitä rahaa hukkaan – eli miksi digimainonta tarvitsee tavoitteen.
Treenaatko sinä? Sisältömarkkinointi on tekniikkalaji
Mediatalo Keskisuomalainen laajentaa radiotoimintaansa ensi vuoden aikana.
Mediatalo Keskisuomalainen ostaa liki 12 miljoonalla euroa omia ja Ilkka-Yhtymän osakkeita – on jo ennestään Ilkan toiseksi suurin omistaja
Mikkelin Kaupunkilehti Mediatalo Keskisuomalaisen lehtiperheeseen
Maija Syyrakki IAB Finland ry:n hallitukseen
Johdetaanko digimarkkinointia ja liiketoimintaa tiedolla – vai datalla?
Kolme Mediatalo Keskisuomalaisen kaupunkilehteä kymmen parhaan joukossa – Kuopion Kaupunkilehti paras
Tunne asiakkaidesi ostopolku, niin saat markkinointipanostuksista hyötyä takaisin.
Haluatko sinä aktivoida asiakkaasi?
ALOITETAAN.
Ota rohkeasti
yhteyttä!
Monikanavaisuus kasvattaa tunnettuuttasi lähes
60 % ja yli kolminkertaistaa kuluttajan aktivoitumista.
Mediakonserni Keskisuomalaisen medioilla tavoitat ja
aktivoit asiakkaasi – paikallisesti ja valtakunnallisesti.