Meks tuottaa tulosta

Neste-media tavoitti autokaupan kohderyhmän

Neste-media tavoitti autokaupan kohderyhmän

 

Varsinais-Suomen Auto-Centerit ovat täydenpalvelun autotaloja, joista löytyvät automyynnin lisäksi kaikki tarvittavat huolto-, varaosat- ja myyntipalvelut.

Tarve

Asiakkalla on jatkuva tarve mainostaa palveluitaan Turun seudun asukkaille eri kanavissa. Kesällä asiakas lähti rohkeasti kokeilemaan heille uutta markkinointikanavaa, liikenneasemamediaa, joka tavoittaa hyvin asiakkaan kohderyhmän.

Ratkaisu

Tehtiin kahden viikon taktinen mainoskampanja kuudelletoista Turun seudun ja Forssan Neste-asemalle kesä-heinäkuun vaihteessa. Mainosmateriaaleja oli kaksi ja ne pyörivät vuorotellen.

Tulos

Liikkeisiin saapui useita asiakkaita, jotka olivat huomanneet Varsinais-Suomen Auto-Centerin mainoksen Nesteellä käydessään.

Varsinais-Suomen Auto-Center oli todella tyytyväinen median toimivuuteen – heille tullut palaute oli ollut kaikin puolin positiivista. Asiakas varasi uuden kampanjan heti elokuulle ja seuraavaa jo suunnitellaan.

Asiantuntijamme palveluksessasi

Ota yhteyttä

Tutustu digitaalisen ulkomainonnan verkostoomme tarkemmin täältä ja suunnittele oma DOOH-kampanjasi helposti kampanjatyökalumme  avulla.

Meks tuottaa tulosta

Katso kaikki REFERENSSIT >

Bussimedia tavoittaa laajasti – voidaan puhua massamediasta. Lisäksi näyttömedia mahdollistaa hyvin monenlaiset sisällöt. Valitsemalla sisältö oikein, matkustajien huomion voi todella ottaa, kuten Fudo Kamaen esimerkki osoittaa.

Tampereen Jumppatiimi TAJU ry tuottaa harrasteliikuntaa kaikille rennon hyvällä fiiliksellä. TAJU on Tampereen suurin harrasteliikuntaseura yli 2000 jäsenellään.   TAJU markkinoi tarjoamiaan liikuntapalveluja monikanavaisesti,…

”Mainoksessa ollutta QR-koodia ladattiin satoja kertoja”

Juha Päivinen, The Bank

”Olemme käyttäneet bussimediassa olevissa mainoksissa alekoodeja lisähoukuttimina, mikä on toiminut tosi hyvin. Jopa niinkin hyvin, että alekoodia on yritetty lunastaa myös muissa kuin pääkaupunkiseudun liikkeissämme! Liikkeissämme ja verkkokaupassa on myös käynyt paljon uusia asiakkaita ostoksilla kampanjoiden aikana.”

Oona Hykkönen, markkinointipäällikkö, Yeppo & Soonsoo

”Kävijäryntäys kyllä yllätti! Olemme järjestäneet tapahtumia 10 vuotta ja tämä oli ensimmäinen kerta, että saatiin näin paljon kävijöitä liikkeelle. Ennen ei ole tarvinnut keskeyttää lipunmyyntiä!”

Timo Ranto, tapahtumapäällikkö, Pii Poo Oy 

HUS Diagnostiikkakeskuksella on toimintaa Uudellamaalla, Kymenlaaksossa ja Etelä-Karjalassa, ja tarvitsimme kesätyöntekijöitä kaikkiin kolmeen maakuntaan. Meks Etelän kautta saimme kampanjamme näkymään kaikilla näillä alueilla vaivattomasti joukkoliikenteessä. Kampanja oli meille vaivaton ja kustannustehokas toteuttaa.

Lauri Partanen, rekrytointisuunnittelija, HUS Diagnostiikkakeskus

Kesä on meille vuoden tärkeimpiä sesonkeja. Oikein ajoitetulla ja toteutetulla monikanavaisella kampanjalla varmistamme, että saamme sesongin myynneistä kaiken mahdollisen irti.

Aino Pärnänen, liiketoimintajohtaja, Yöpuu Yhtiöt
Kiinteistönomistaja huomio!

Onko sinulla kiinteistö tai maa-alue, joka voisi palvella mainospinnan sijaintina?

Haluaisitko laittaa seinäpintasi tai maa-alueesi hyötykäyttöön vuokraamalla tilaa digisuurtauluillemme, vai etsitkö jo olemassa olevalle digitaaliselle mainosnäytöllesi myyntikumppania?

Haluatko sinä aktivoida asiakkaasi?

ALOITETAAN.
Ota rohkeasti yhteyttä!

Monikanavaisuus kasvattaa tunnettuuttasi lähes 60 % ja yli kolminkertaistaa kuluttajan aktivoitumista. Mediatalo Keskisuomalaisen medioilla tavoitat ja aktivoit asiakkaasi – paikallisesti ja valtakunnallisesti.