– Maarit koosti meille markkinointisuunnitelmapohjan, joka sisälsi kattavasti erilaisia mahdollisuuksia juuri meidän tarpeisiimme peilaten. Siitä lähdimme yhdessä hiomaan aikataulutettua suunnitelmaa markkinoitavan kohteen budjetin ja edistymisen mukaan.
Lujatalolla on oma markkinointi- ja viestintäosasto, joka valmisti brändi-ilmeen mukaiset Lujakoti-mainokset muun markkinoinnin tueksi.
– Kaakon Viestinnän oman tuotannon kautta hoitui kuitenkin esimerkiksi pienet tekstimuutokset, joka helpotti huomattavasti, Erja lisää.
Parhaaseen lopputulokseen päästiin siis ratkaisumyynnillä ja yhteistyöllä. Sitä kuvaa hyvin myös asiakkuuspäällikkömme Maaritin kommentti:
”Lujatalo on ostanut monikanavaisesti ja rohkeasti medioitamme, joka onkin nykyisin erittäin tärkeä edellytys tehokkaalle markkinoinnille. Mielestäni on hienoa, että he ovat mieltäneet mainonnan niin, että se itsessään toimii asuntomyyjänä, joka tekee asuntokauppaa myyntitiimin lisäksi. Todella upea oivallus, ja hienoa että voimme tuoteportfoliollamme tukea sitä ajatusta.”
Maarit Vento, Asiakkuuspäällikkö, Kaakon Viestintä Oy