Neste-media tavoitti autokaupan kohderyhmän 1.10.2020 Varsinais-Suomen Auto-Centerit ovat täydenpalvelun autotaloja, joista löytyvät automyynnin lisäksi kaikki tarvittavat huolto-, varaosat- ja myyntipalvelut. Tarve Asiakkalla on jatkuva tarve mainostaa palveluitaan Turun seudun asukkaille eri kanavissa. Kesällä asiakas lähti rohkeasti kokeilemaan heille uutta markkinointikanavaa, liikenneasemamediaa, joka tavoittaa hyvin asiakkaan kohderyhmän. Ratkaisu Tehtiin kahden viikon taktinen mainoskampanja kuudelletoista Turun seudun ja Forssan Neste-asemalle kesä-heinäkuun vaihteessa. Mainosmateriaaleja oli kaksi ja ne pyörivät vuorotellen. Tulos Liikkeisiin saapui useita asiakkaita, jotka olivat huomanneet Varsinais-Suomen Auto-Centerin mainoksen Nesteellä käydessään. Varsinais-Suomen Auto-Center oli todella tyytyväinen median toimivuuteen – heille tullut palaute oli ollut kaikin puolin positiivista. Asiakas varasi uuden kampanjan heti elokuulle ja seuraavaa jo suunnitellaan. Asiantuntijamme palveluksessasi Ota yhteyttä Tutustu digitaalisen ulkomainonnan verkostoomme tarkemmin täältä ja suunnittele oma DOOH-kampanjasi helposti kampanjatyökalumme avulla. Digitaalinen ulkomainonta Edellinen Natiivimainonta aktivoi, herätti kiinnostusta ja kasvatti positiivista mielikuvaa Seuraava Lappeenrannan Lujatalo – Yhdessä kohti monikanavaisempaa markkinointia