Neste-media tavoitti autokaupan kohderyhmän

 

Varsinais-Suomen Auto-Centerit ovat täydenpalvelun autotaloja, joista löytyvät automyynnin lisäksi kaikki tarvittavat huolto-, varaosat- ja myyntipalvelut.

Tarve

Asiakkalla on jatkuva tarve mainostaa palveluitaan Turun seudun asukkaille eri kanavissa. Kesällä asiakas lähti rohkeasti kokeilemaan heille uutta markkinointikanavaa, liikenneasemamediaa, joka tavoittaa hyvin asiakkaan kohderyhmän.

Ratkaisu

Tehtiin kahden viikon taktinen mainoskampanja kuudelletoista Turun seudun ja Forssan Neste-asemalle kesä-heinäkuun vaihteessa. Mainosmateriaaleja oli kaksi ja ne pyörivät vuorotellen.

Tulos

Liikkeisiin saapui useita asiakkaita, jotka olivat huomanneet Varsinais-Suomen Auto-Centerin mainoksen Nesteellä käydessään.

Varsinais-Suomen Auto-Center oli todella tyytyväinen median toimivuuteen – heille tullut palaute oli ollut kaikin puolin positiivista. Asiakas varasi uuden kampanjan heti elokuulle ja seuraavaa jo suunnitellaan.

Asiantuntijamme palveluksessasi

Ota yhteyttä

Tutustu digitaalisen ulkomainonnan verkostoomme tarkemmin täältä ja suunnittele oma DOOH-kampanjasi helposti kampanjatyökalumme  avulla.

Lue lisää referenssejä

Katso kaikki >
7.05.24

Bussimainonnalla hoituu niin taktinen kuin brändimarkkinointikin

LUe lisää
29.04.24

Uudenlainen digitaalinen toteutus houkutteli – aktivoitumisprosentti oli vaikuttavat 81%!

LUe lisää
10.04.24

Paikallisliikenteen bussimainonta tavoitti opiskelijat ja kasvatti asiakaskuntaa

LUe lisää
21.03.24

Kohdennettu bussimainonta täytti Yeppo & Soonsoon tavoitteet

LUe lisää